WiFi Zcomax XI-626 mrzne

Martin Nuc martin at nuc.cz
Sat May 22 20:47:42 CEST 2004

Co se tyce totalniho zamrznuti to se mi nedelo (4.9). Pouze se zacalo na
consoli vypisovat mnozstvi erroru a dost vyrazne zvýšilo vytizeni procesoru.
To bylo s puvodnim firmwarem o kterem je to zname. Po flashnuti na poslední
stable (1.7.6) to funguje squele. Muzu zaslat potrebne utility i firmware...

	Mist