OT: Prosba

GeBu gebu at seznam.cz
Thu May 20 00:07:53 CEST 2004

Díky za reakci.
Souhlasím. Naše škola je elektroprumka a určitě se najdou studenti,
kteří jsou mnohem dál než já - vlastně moje zaměření je spíš na
elektroniku a rádio. Linux jsem začal používat jako uživatel a zjistil
jsem, že je docela dobře použitelný (i ve windows jedu v OpenOffice.org
a Mozille).
Chci takový předmět rozběhnout, ale možná ho nebudu učit já, ale má
nastoupit nový kolega, který pod Linuxem už něco naprogramoval - chci mu
trošku připravit cestu.
Přínos toho předmětu bude v tom, že studenti si některé věci ujasní
(zapadnou jim do celku) a budou trošku motivováni zkusit něco nového. Je
to takový pokus o nastartování zájmu. V osnově je základ o operačních
systémech tj. pojmy jáko jádro, ovladače, x-windows, toolkit, window
manager, desktop, multitasking, souborové sytémy apod., ale na jedné z
prvních hodin chci také předvést instalaci, aby studenti mohli začít
doma. Zatím je pro velkou většinu Linux něco tajemného, neví jak začít a
kde ho vůbec vzít.

GeBu
gebu at seznam.cz

Zdarma kancelářský balík? Zkus OpenOffice.org http://cs.openoffice.org