OT: Prosba

MeX mex at localnet.sk
Wed May 19 23:11:36 CEST 2004

najvacsi problem na skolach je to, ze casto ziaci/studenti vedia
mnohonasobne viac ako ich ucitelia/profesori.. takze najprv by sa hlavne
mali vzdelavat pedagogovia a potom by sa mala vytvarat osnova takehoto
predmetu. a uz ked sa bavime o freebsd tak urcite je to najlepsi os aj
pre vyuku unixu resp. zakladov operacnych systemov..

MeX
mex at localnet.sk