SURNE !!! ---> TLACIAREN <---

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Thu May 6 20:04:15 CEST 2004

# freebsd-users-l at wilbury.sk / 2004-05-06 18:53:42 +0200:

> Mal som skor na mysli formalnu stranku komunikacie. Podaktori vobec
> nevedia, ako pisat e-maily, stylizacia viet a pravopis im tiez nic
> nehovori. Tomu hovorim ignorantstvo.

    ja jsem taky citlivy na slusnou cestinu, myslim ale, ze obsah je
    stejne dulezity jako forma, a kdyz nekomu vynadam do kokotu,
    spravna diakritika ze me jeste neudela pana Slusneho.

> To nebolo ignorovanie tupej otazky.

    ok, vztahl jsem na sebe (na ten --> SURNY <-- dotaz jsem nereagoval)
    to "ludia, ktori su ochotni ju podporovat", zrejme mylne, pak bych se
    ale zeptal, koho jste tim myslel, kdyz jediny, kdo na ten email do ted
    odpovedel (odflamboval), jste vy.

> Lepsie ostra odpoved ako ziadna.

    to je vec nazoru.

    skutecnost je takova, ze tak jak jako lidi s egem fungujeme, clovek
    jako vy vyrobi spoustu spatnych pocitu ne vuci sobe, ale FreeBSD. za
    pul roku si takovy prismahly clovek nebude pamatovat, ze ho dorval
    _Juraj Lutter_, ale ze lidi kolem _FreeBSD_ jsou agresivni hovada.
    dost mozna si to nenecha pro sebe, a treba tak nejakeho sveho
    technicky zdatnejsiho znameho nasmeruje k jinemu OS.

    absence odpovedi samozrejme muze vest ke stejnemu konci, ale rekl
    bych, ze ma vyssi pravdepodobnost, ze takoveho tazatele privede
    k otazce "co delam spatne", at uz jenom v hlave nebo v mailing
    listu, a pak muze dostat (*slusnou*) odpoved.

    co treba kdybyste pro zmenu treba nejakou dobu zkusil misto
    flambovani na nekvalitni dotazy odpovidat pouze touto url?

    http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

    pripadne, pokud chcete dotycnemu strcit nos primo do jeho
    konkretniho hovna, muzete v obsahu najit odkaz primo na prislusnou
    kapitolku. v pripade autora zacatku tohoto threadu by to bylo:

    http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html#bespecific
    http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html#urgent

    a pro vas mam taky jeden:

    http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html#id2913045

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html