SURNE !!! ---> TLACIAREN <---

Martin Solciansky solko at imladris.sk
Thu May 6 15:01:10 CEST 2004

>     aby bylo jasno, ja chapu vase zoufalstvi, koneckoncu sam mam
>     v .maildroprc tohle pravidlo k odfiltrovani nejvetsich nesmyslu:
>
>     if (/^Sender: users-l-bounces at freebsd\.cz/)
>     {
>         if (/^X-MimeOLE: Produced By Microsoft/)
>         {
>             to /dev/null
>         }
>         to "$LISTDIR/fbsd/cz/"
>     }

v tom pripade kolega filtruje zrejme aj moje maily, takze mu potom prosim
niekto poslite kopiu. ak totiz niekto zahadzuje vsetky maily, ktore niekto
poslal na dany mailing list z ms postoveho klienta, ma asi zvlastnu
predstavu o ludoch zaoberajucich sa fbsd. ja osobne pouzivam vylucne fbsd na
servery (a nie je ich 2,3-5 ako uviedol kolega lukes) a na nbooku vylucne
winxp. dovody su obvious a ak mi niekto zacne tvrdit, ze fbsd je lepsie, tak
ho pravdepodobne nasmerujem tam, kam kolega, ktoreho sa dany odstavec tyka,
nakolko dana debata by nebola nic ine ako flame.

nikto nepopiera, ze otisov arogantny pristup k idiotskym otazkam byva casto
prehnany. ale na mail s predmetom spravy 'SURNE !!! ----> ...' sa da
reagovat iba poslanim do <> alebo tym krasnym ucitelskym pristupom, ktory tu
tak casto sledujeme u kolegu lukesa - anoo zlaticko, si idiot, ale to
nevadi, my ti radi pomozeme, radi stravime s tebou 2 dni aj ked to urcite
nepochopis, od toho tu predsa sme a k tomu nezabudnu pripojit 2-stranovy
dokument o tom, co to ta tlaciaren vlastne je (jasne, tlaci!).
osobne vzdy rad poradim ludom, ktori ma o nieco ziadaju, ale 3 a viac
vykricnikov znacia choru mysel a objekt mojej ignoracie. ja viem, nikto ma
nenuti, aby som odpovedal, cital, ba nedajboze nieco pisal, to nie. ale ked
som sa v zachvate optimizmu na tento mailing list subscribol, zmyslal som
veru inak. a viem aj to, ze nikto ma neziadal o nazor, takze pokial k nemu
nepridam do predmetu spravy zodesat vykricnikov asi nedostanem ani reakciu.
nevadi.

a pointa? tu si najdite sami(y).

pekny den tym, ktori nefiltruju 'nesmysly',

s.