SURNE !!! ---> TLACIAREN <---

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu May 6 18:53:42 CEST 2004

On Thu, May 06, 2004 at 06:27:50PM +0200, Roman Neuhauser wrote:
>     vase emaily se do ramce pravidel slusne internetove komunikace
>     nevejdou ani nahodou, tak koho je tady potreba vychovavat?

Mal som skor na mysli formalnu stranku komunikacie. Podaktori vobec
nevedia, ako pisat e-maily, stylizacia viet a pravopis im tiez nic
nehovori. Tomu hovorim ignorantstvo.

>     ignorovani tupych dotazu se povazuje za jejich podporu? hm...

To nebolo ignorovanie tupej otazky. Lepsie ostra odpoved ako ziadna. V
tomto konkretnom pripade islo len o to, ze dotycny zjavne nevie pouzit
rozum, respektive, ze mu nie su jasne zaklady a principy OS UNIX. Na
webe je kopec handbookov, navodov, howto, faq a inych zdrojov
informacii, ktorych prehladavaniu sa staci hodinku povenovat a clovek
aj sam pride na riesenie svojich problemov a zapeklitych situacii.

Tolko moj nazor na vec.

Juraj

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail