SURNE !!! ---> TLACIAREN <---

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Thu May 6 18:27:50 CEST 2004

# freebsd-users-l at wilbury.sk / 2004-05-06 17:35:09 +0200:

> Keby to bolo raz, dvakrat, nic nepoviem. 6x po sebe je uz vela. Ty
> zjavne nechapes, ze ja sa tym mojim ostrym tonom snazim ludi vychovat
> v ramci pravidiel slusnej internetovej komunikacie, uctievania
> materinskeho jazyka, logickeho myslenia a samostatnej orientacie v
> problematike UNIX-u a aplikacii beziacich nad nim.

    vase emaily se do ramce pravidel slusne internetove komunikace
    nevejdou ani nahodou, tak koho je tady potreba vychovavat?

> PS.: Nemozem za to, ze sa mi protivi ludska tupost a ludia, ktori su
> ochotni ju podporovat :-/ Mrzi ma to, mam taku povahu.

    ignorovani tupych dotazu se povazuje za jejich podporu? hm...

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html