SURNE !!! ---> TLACIAREN <---

Martin Hudec corwin at aeternal.net
Thu May 6 18:17:16 CEST 2004

Ahoj Juraj,

On Thu, May 06, 2004 at 05:35:09PM +0200 or thereabouts, Juraj Lutter wrote:
> Keby to bolo raz, dvakrat, nic nepoviem. 6x po sebe je uz vela. Ty
> zjavne nechapes, ze ja sa tym mojim ostrym tonom snazim ludi vychovat
> v ramci pravidiel slusnej internetovej komunikacie, uctievania
> materinskeho jazyka, logickeho myslenia a samostatnej orientacie v
> problematike UNIX-u a aplikacii beziacich nad nim.

	6x po sebe je iba o 4 viac nez 2x..hmm
	Ale naopak Juraj, ja chapem, ze sa snazis ludi neakym sposobom
vychovat a zvolil si si k tomu prostriedky, ake si uznal za vhodne..
Ostry ton, pripadne ine "silove" prostriedky su negativnou "vychovnou"
metodou, a ako take uz z principu nie su nikdy ani zdaleka take efektivne,
ako by sme chceli.. a taktiez su znacne demotivujuce pre cloveka, na
ktoreho su aplikovane..
	Hovoris, ze "v ramci slusnej internetovej komunikacie", ale neviem,
ci tvoje prostriedky sa daju zaradit do danej definicie.. snad tak ze
balansuju na jej okraji.. to je ale na tvojom vlastnom usudku..

> ...ozval sa jeden "okriknuty". Lepsie povedane, ozval sa, az ked to
> otvoril Roman. Inak by si bol ticho. Ale mas pravdu - zjavne by som si
> svoje prejavy problemov s nervami nemal vylievat na takomto verejnom
> mailing liste.

	Yup, bol som okriknuty (problem s bindom), ale je absolutne
irelevantne, ci som sa ozval pred alebo po Romanovi..
	Nevravim, ze mas problemy s nervami, len hovorim, ze niekedy je
lepsie chvilku zvazit, co napisem a az potom to napisat.. :)

> PS.: Nemozem za to, ze sa mi protivi ludska tupost a ludia, ktori su
> ochotni ju podporovat :-/ Mrzi ma to, mam taku povahu.

	Nie si jediny, komu sa protivi ludska tupost, ludia su by default
od instalacie tupi, akurat ze niekomu to trva kratko, niekomu dlhsie, kym
sa zacne ucit nebyt tupy, resp. niekedy ich treba za rucicku vyviest z
tuposti.. Jedna krasna prihoda: Kocka dosla so ziadostou o "znovunajdenie
windows listy", ze sa jej dakde stratila.. Bolo jej poradene, babenka
pochopila, ale napriek tomu sa neubranila otazke "to aj vam ta lista tak
mizne sama od seba?", nasledne jej bolo odpovedane "ale jasne, to je mrska
hnusna, volakedy ju clovek musi po celej kancelarii aj pol dna hladat"..
Ma za jej otazku na zaver clovek na nu nakricat, aka je to hus blba
vypatlana a ze preco vobec ma volebne pravo a vodicsky preukaz, ze nech
si radsej ide lakovat nechty a kupit dalsie nadherne boticky s niekolko-
centimetrovym opatkom made by Gucci a dalsie hezke tanga z kolekcie od
Vicky Secret?
	Prosim neospravedlnuj sa, ze mas taku alebo onaku povahu..
Povahu cloveka je znacne nejednoduche zmenit, avsak je mozne do urcitej
miery korigovat negativne prejavy tej ktorej povahy smerom von.. ale to
uz zalezi opat na tom ktorom cloveku..
	Juraj si clovek, ktory je povestny svojimi rozsiahlymi znalostami,
a si znacnym mnozstvom ludi velmi respektovany.. Myslim, ze ak este zacnes
aplikovat metody pozitivnej vychovy, tak prispejes *BSD komunite este
vyraznejsie a lepsie, nez ako to uz robis v sucasnosti..

	prajem pekny den,

	Martin

Martin Hudec		| corwin at aeternal.net
http://www.aeternal.net	| cell +421 907 303 393