SURNE !!! ---> TLACIAREN <---

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu May 6 17:35:09 CEST 2004

On Thu, May 06, 2004 at 05:16:25PM +0200, Martin Hudec wrote:
> Ahoj Juraj,

> 	Taka prcovina, ako je slovko SURNE v nazve subjektu, ma veruze
> nevyvedie z rovnovahy, nevidim jaksi zmysel sa polhodinu vzrusovat, ze
> dakto napise taky alebo hentaky subjekt..

Keby to bolo raz, dvakrat, nic nepoviem. 6x po sebe je uz vela. Ty
zjavne nechapes, ze ja sa tym mojim ostrym tonom snazim ludi vychovat
v ramci pravidiel slusnej internetovej komunikacie, uctievania
materinskeho jazyka, logickeho myslenia a samostatnej orientacie v
problematike UNIX-u a aplikacii beziacich nad nim.

> [...]
> mailom, ty napises reakciu v ostrom tone, v poslednej dobe ta uz na to
> upozornia, ze to nie je zrovna korektne, a ty sa pokazde ospravedlnis za
> ostry ton, pricom situacia sa o neaky casovy interval zopakuje znovu a je
> to ako zacarovany kruh, kedze sa toto cele bude opakovat dokolecka.. aky
> to ma potom vyznam a aku vahu ma tvoje ospravedlnenie, ked si potom nevies
> za tym dostat? Ved, ked si precitam mail, ktory ma vyvedie z rovnovahy,
> tak nejdem hned impulzivne pisat ohnivu reakciu, ale radsej si napr.
> zahadzem stressloptickou o stenu, trosku sa ukludnim a potom pisem..

...ozval sa jeden "okriknuty". Lepsie povedane, ozval sa, az ked to
otvoril Roman. Inak by si bol ticho. Ale mas pravdu - zjavne by som si
svoje prejavy problemov s nervami nemal vylievat na takomto verejnom
mailing liste.

otis

PS.: Nemozem za to, ze sa mi protivi ludska tupost a ludia, ktori su
ochotni ju podporovat :-/ Mrzi ma to, mam taku povahu.

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail