SURNE !!! ---> TLACIAREN <---

Martin Hudec corwin at aeternal.net
Thu May 6 17:16:25 CEST 2004

Ahoj Juraj,

On Thu, May 06, 2004 at 02:50:41PM +0200 or thereabouts, Juraj Lutter wrote:
> mailov (otvarajucich thread) a v kazdom jednom bolo v subjecte SURNE.
> Vas by to nevyviedlo z rovnovahy? A to, ze sa ani riadne podpiast
> nevie, je uz len taka banalita.

	Taka prcovina, ako je slovko SURNE v nazve subjektu, ma veruze
nevyvedie z rovnovahy, nevidim jaksi zmysel sa polhodinu vzrusovat, ze
dakto napise taky alebo hentaky subjekt..

> Tymto zaroven prosim o ospravedlnenie mojho ostreho tonu v odpovedi na
> mail SURNE - tlaciaren. Dakujem za laskavost.

	Takto je to viacmenej pokazde, niekto ta vyvedie z rovnovahy neakym
mailom, ty napises reakciu v ostrom tone, v poslednej dobe ta uz na to
upozornia, ze to nie je zrovna korektne, a ty sa pokazde ospravedlnis za
ostry ton, pricom situacia sa o neaky casovy interval zopakuje znovu a je
to ako zacarovany kruh, kedze sa toto cele bude opakovat dokolecka.. aky
to ma potom vyznam a aku vahu ma tvoje ospravedlnenie, ked si potom nevies
za tym dostat? Ved, ked si precitam mail, ktory ma vyvedie z rovnovahy,
tak nejdem hned impulzivne pisat ohnivu reakciu, ale radsej si napr.
zahadzem stressloptickou o stenu, trosku sa ukludnim a potom pisem..

	prajem krasny den,

	Martin

Martin Hudec		| corwin at aeternal.net
http://www.aeternal.net	| cell +421 907 303 393