SURNE !!! ---> TLACIAREN <---

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu May 6 17:02:42 CEST 2004

On Thu, May 06, 2004 at 04:38:03PM +0200, Roman Neuhauser wrote:
>     asi jako tady? Message-ID: <20040122220428.GL80460 at wilbury.sk>
>
>     > > Omlouvam se za mozna laickou otazku, ale asi jsem nepochopil podstatu
>     > > veci, takze se porad placam na jednom miste.
>     > > Jak vlastne pracuje odesilani a doruceni posty ve FreeBSD na jednom
>     > > pocitaci?
>     >
>     > Toto nieje otazka laicka, toto je otazka TUPA. (...)
>     >
>     > Viete vy vobec, ako proces dorucovania a odosielania posty funguje?
>
>     tak nevim, cetl jste ten email vubec?

Cital som, reagoval som, za tou reakciou si stojim aj nadalej, bola to
tupa otazka, ktora s FreeBSD nemala zhola nic spolocne :-) A to urcite
chapete aj vy. Alebo sa mylim? :-)

Poprosim ukoncit tuto diskusiu, urcite nas vsetkych obera o
"resources", ktore by sme mohli venovat niecomu inemu, napr. HPUX-u, o
ktorych velmi pozehnany pocet sa staram.

Juraj

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail