SURNE !!! ---> TLACIAREN <---

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Thu May 6 16:38:03 CEST 2004

# freebsd-users-l at wilbury.sk / 2004-05-06 14:50:41 +0200:

    asi jako tady? Message-ID: <20040122220428.GL80460 at wilbury.sk>

    > Toto nieje otazka laicka, toto je otazka TUPA. (...)
    >
    > Viete vy vobec, ako proces dorucovania a odosielania posty funguje?

    tak nevim, cetl jste ten email vubec?

> Preco som na adresu freebsd at devnet.sk napisal to, co som napisal bolo
> to, ze v mailoch z tej adresy sa VZDY vyskytuje slovo SURNE. Keby to
> bolo raz, dva krat, tak nad tym mavnem rukou, ale poslal sem uz asi 6
> mailov (otvarajucich thread) a v kazdom jednom bolo v subjecte SURNE.
> Vas by to nevyviedlo z rovnovahy? A to, ze sa ani riadne podpiast
> nevie, je uz len taka banalita.

    ne, me to z miry nevyvedlo. chovani jako ma freebsd at devnet.sk (nebo
    mozna DNX?) ma u mne za nasledek ignorovani, a kdyz me to hodne sere,
    zarazeni do seznamu odesilatelu, jejichz posta automaticky miri do
    specialniho mailboxu jmenem /dev/null.

    jestli vam muzu neco doporucit na ochranu vasi tezce zkousene
    trpelivosti, zkuste

    if (/^[Ss]ubject:[:space:]*[_[:upper:][:digit:][:wbreak:]]+$/:hD)
    {
        to /dev/null
    }

    nebo ekvivalent pro vas MDA.

> BTW ked bude nejaka prilezitost na BSD strenutie v Prahe a s Jozefom
> Drahovskym sa nejak dohodnem, urcite by som sa rad prisiel pozriet a
> mozeme si veci vyjasnit "face to face" :-)

    muze byt

> Tymto zaroven prosim o ospravedlnenie mojho ostreho tonu v odpovedi na
> mail SURNE - tlaciaren. Dakujem za laskavost.

    ok. zkuste ale trochu civilizovanejsi ton, at mi krome posuku bez
    jmena, ale zato s ascii artem v kazdem subjektu nekazi naladu jeste
    vztekloun s penou u pusy. :)

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html