clamav: nejlepsi je nepouzivat

Radim Kolar hsn at netmag.cz
Wed Apr 28 20:06:02 CEST 2004

> clamav skor ako nod32. tvrdenie, ze clamav je pomaly, u mna rozhodne
> neobstoji, nakolko jeho spustenie neprinieslo stroju ziadnu ujmu...
proscanujte 200GB dat clamav a fprotem a uvidite ten rychlostni rozdil. je to
3x.
> avsak zhodnocovat jeho funkciu ako 'mizernej' a 'slepej' sa mi zda nadmerne
> prehnane.
pokud mne pousti viry, tak je v praxi na nic. Staci jeden vir a ty stovky
windouzu to slozi. Dobre, nahraju si novejsi verzi clamav, ale kdybych nemel
jeste fprot v zaloze... Samotnej clamav je malo.
> a pouzivat clamav bez amavisd-new, resp. niecoho podobneho sa mi zda zase ako
> vylozene naivne.
amavis neznam, asi scanovadlo do sendmailu.. Ja mam vsude exim + patch pro
scanner.