Problem s pomalym SENDMAILem

Břetislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Thu Apr 22 15:19:41 CEST 2004

Vsechny vas zdravim,
mam takovy (alespon pro me) zahadny problem se sendmailem. Z nejakeho
neznameho duvodu trva posilani emailu z klienta neumerne dlouho - myslim tim
jiz posilani DATA. Na FBSD jsem dal systat -ifstat a zjistil jsem, ze na 10
MBit pripojeni to pri posilani do MQUEUE sendmailu dosahne pouze 95kB/s,
pritom pres SAMBU se v pohode dostanu na cca 960kB. Nicim to omezene nemam,
pouzivam FBSD 5.2 a SENDMAIL 8.12.11. Masina je sice stara, ale i tak pri
odesilani malu ma sendmail zatizeni okolo 3%. Uz jsem vyzkousel co se dalo,
ale proste jej nemuzu prinutit posilat ty data rychleji.
Setkal jste se nekdo s necim podobnym ?

Opet predem diky za kazdou radu.

BK