Sysconfig v grafice

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Thu Apr 15 13:43:02 CEST 2004

Graficky instalator ?? nevidim ziaden dovod ani len nad nim uvazovat,
FreeBSD mam na serveroch a ani na jednom nemam ani len zmineku od
grafike, na mojom desktope doma mam Windows 2000+ Freebsd ako desktop
 a na notebooku mam len Freebsd + grafika  a musim povedat ze i napriek spornym
dikusiam na *.freebsd.org sa nikdo v podstate na to neodhodlal
implementaciu grafickeho rozhrania v instalatore i ked tam padlo
ohladom toho dost navrhov.

Michal Kapalka

PS : musim len suhlasit s tym ze je vela dolezitejsich veci vo FBSD
     na vylepsenie ako je graficky instalator

PS2 : nemam zaujem o nieaky ten flame ware !!!!

--
Best regards,
 Michal                            mailto:kapalka at mfn.sk