Sysconfig v grafice

Jozef Babjak jozef.babjak at stuba.sk
Thu Apr 15 12:51:01 CEST 2004

> Myslim, ze se o tom pise v knize Michael Lucas: FreeBSD - Podrobn??
> pr??vodce s????ov??m opera??n??m syst??mem (??esk?? p??eklad), Computer

  ^-- Pravdepodobne myslite stranu 7 a podkapitolku s nazvom "Sysinstal:
ten osklivy instalacni program FreeBSD". Mne ten prvy odstavec prijde ako
humor, alebo ak chcete ako satira smerovana do vlastnych radov, ale nie je
tam nic, co by oznacovalo sysinstall za zly ci nevhodny; iba skaredy.
Hned' druhy odstavec zacina vetou "Pres svuj vzhled je sysinstall pomerne
jednoduchy a zacina dobre.", co myslim jasne vystihuje Lucasov nazor;
Michael Lucas ozivuje svoje clanky jemnym humorom a ten zaciatok o
"osklivom sysinstalle" je len dalsia z jeho vsuviek; mne vyznieva skor ako
jemne odsudenie "peknych grafickych instalacnych programov ovladanych
mysou a obsahujucich kolacove grafy", ako pise Lucas. :-)

J.