apache

Stefan Valastan pista18 at zoznam.sk
Wed Mar 31 16:35:42 CEST 2004

Tomas Kral wrote:

>jak uz psal Dan pred pouzitim apache z portu je
>dobre si ujasnit jestli bude eseselko potreba nebo ne.
>
>ja osobne bych si v tehle situaci zkompiloval ze zdrojaku
>"paralelni" apache+openssl+mod_ssl. posleze
>bych upravil httpd.conf dle bezici konfigurace + podpora
>openssl. portovy bych pak shodil a novy nahodil, pokud
>budete sikovny vyadek webu muze limitovat k nule :)
>
>takze nejak takto:
>
>1] nejdrive stahnout, rozbalit a zkompilovat openssl - defaultne do
>/usr/local/ssl
>   ./config && make && make test && make install

> [...]

No ale tym si rozhasim port apacha a tomu sa chcem prave vyhnut, kedze
moje vlastne kompilovanie nebude v portdatabaze, takze pri portupgrade
budem mat zas problemy, radsej risknem par minutovy vypadok, ale bude to
korektne v databaze nainstalovanych portov.
Myslel som si ze je nejaka jednoduchsie riesenie len ho neviem najst. :-(

Steve