apache

Tomas Kral tomas.kral at kr-moravskoslezsky.cz
Wed Mar 31 15:55:17 CEST 2004

jak uz psal Dan pred pouzitim apache z portu je
dobre si ujasnit jestli bude eseselko potreba nebo ne.

ja osobne bych si v tehle situaci zkompiloval ze zdrojaku
"paralelni" apache+openssl+mod_ssl. posleze
bych upravil httpd.conf dle bezici konfigurace + podpora
openssl. portovy bych pak shodil a novy nahodil, pokud
budete sikovny vyadek webu muze limitovat k nule :)

takze nejak takto:

1] nejdrive stahnout, rozbalit a zkompilovat openssl - defaultne do
/usr/local/ssl
   ./config && make && make test && make install

2] stahnout a rozbalit mod_ssl, pak
./configure --with-apache=../apache_x.y.z --with-ssl=../openssl-x.y.z
--prefix=/usr/local/apache-ssl/ --enable-shared=max --enable-module=so

3] cd ../apache_x.y.z
make && make certificate && make install

no a pak zminene upravy httpd.conf.

vyhodu to ma v tom, ze si stahnete posledni opraveny kod openssl
a nemusite resit jestli je nebo neni zalatany.

vice ke kompilaci - hledejte v tarballu INSTALL

ToKR.