apache

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 31 14:05:34 CEST 2004

On Wed, 31 Mar 2004, Stefan Valastan wrote:

> Mam takyto problem mam nainstalovany apache 1.3 z portov a potrebujem do
> neho doinstalovat podporu modssl, no ale apache 1.3modssl je zvlast port.
> Vie mi niekto poradit ako to najelegantnejsie urobit aby som mal
> minimalny vypadok webservera?
> Alebo existuje pre ten port apache1.3 pri reinstale nejaky prepinac, s
> ktorym sa zapne podpora modssl? (V Makefile apache13 som ziadny
> nenasiel, je tam len ze port apachhe13modssl je v konflikte z apache bez
> modssl)

	Hacek je v tom, ze modul "ssl" ej takovy zvlastni - nevystaci si s
normalnim rozhdranim bezenho Apache, ktere staci jinym modulum. Potrebuje
tzv. EAPI (tedy extended rozhrani). To znamena, ze Apache musi byt prelozen
uz s ohledem na to, zda modul ssl bude pouzivan. Navic to ma vliv na vsechny
moduly - EAPI meni nektere struktury rozhrani - coz znamena, ze pokud je
zakladni Apache "EAPI", musi byt "EAPI" i vsechny pouzivane moduly. Mixovani
muze v nekterych pripadech fungovat, ale rozhodne ho nelze doporucit.

	Takze je potreb akonfiguraci ujednotit a bud' stale pocitat s
pritomnosti SSL, nebo ji vyloucit.

	A to je take duvod zmineneho konfliktu ...