apache

Jozef Babjak jozef.babjak at stuba.sk
Wed Mar 31 17:02:07 CEST 2004

Zdravim vsetkych

> No ale tym si rozhasim port apacha a tomu sa chcem prave vyhnut, kedze
> moje vlastne kompilovanie nebude v portdatabaze, takze pri portupgrade
> budem mat zas problemy, radsej risknem par minutovy vypadok, ale bude to
> korektne v databaze nainstalovanych portov.
> Myslel som si ze je nejaka jednoduchsie riesenie len ho neviem najst. :-(

Ja by som to riesil asi takto:

1) zaloha httpd.conf a rc.d/apache.sh
2) make build apache-ssl
3) apachectl stop
<service-unreachable>
4) make deinstall apache
5) make install apache-ssl
4) kontrola httpd.conf a pripadna obnova zo zalohy
6) apachectl start
<service-unreachable/>
7) kontrola a pripadna obnova rc.d/apache.sh

Tym by sa mala docielit funkcionalita stareho apaca; dalsie konfigurovanie
ssl by sa dalo uz riesit za behu editovanim httpd.conf a restartovanim
pomocou 'apachectl graceful'. Operacie make deinstall a make install *uz
skompilovaneho* apaca by mohli byt celkom rychle, na rychlejsom stroji a
so sikovnymi prstami na klavesnici by som odhadol, ze kroky 4.--6. by
trvali velmi kratko.

Alebo som zabudol pri tomto postupe na nieco dolezite?

J.