sledovani mnozstvi paketu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 31 12:49:52 CEST 2004

On Wed, 31 Mar 2004, Pavel Kratina wrote:

> potreboval bych zjistit absolutni mnozstvi paketu proslich pres dane sitove rozhrani v urcitem casovem intervalu.
> Konkretni problem je nasledovny, ISP poskytuje garantovanou rychlost prenosu ale s limitem do X GB, po preteceny kanal zutomaticky zuzi. A me by moc zajimalo jaky je stav v dany moment, tedy kolik jeste do X GB.

	Pocet paketu proslych pres interface ukazuje napriklad "netstat -i"
- ale, pokdu to spravne chapu, vy nemate limit na pocet paketu, ale na objem
dat - takze vas spis zajima soucet jejich velikosti nez pocet ...

> Vubec netusim co vlastne hledat. ipfw, dummynet to neumi? (ja jsem se to nedocetl)

	Necetl jste pozorne. S KAZDYM ipfw pravidlem se poji dve pocitadla -
jedno ukazuje pocet a druhe soucet velikosti paketu, ktere splnuji podminky
toho pravidla ...