sledovani mnozstvi paketu

Martyn conf. mkudlacekconf at centrum.cz
Wed Mar 31 13:33:27 CEST 2004

Taky si s tim "hraji" a kdyz pridate do konfiguracniho souboru firewallu napr.

add count tcp from 192.168.0.100 to any
add count tcp from any to 192.168.0.100

... atd dle vasich pozavavku pro jednotlive pracovni stanice

tak to bude pocitat pro pocitac s IP adresou 192.168.0.100 ven a dovnitr.
Vypis objemu dat pro vsechna pravidla ziskate

ipfw -a list

Tady jsem vsak narazil na problem, ze nevim jak to udelat, aby mi to i po
restartu pocitace pocitalo dal, vzdy se to vynuluje, ale nejak to jit snad
musi. Pro vynulovani pocitadla je :

ipfw zero

Dale jsem zkousel docela dobry nastroj (i s html vystupem)

bandwidthd
- ale opet stejny problem, po restartu se vynuluje (lze udajne nastavit v
konfiguraku,ale tam jsem narazil jen na 2 radky, co by odpovidaly, ale ani
po jejich zapnuti se problem nevyresil, stale to pise bandwidthd is
collecting data... )
- dale jsem to nedokazal rozchodit na vice sitovych karet (napr. pro
spojeni s Internetem a pro spojeni s vnitrni siti)

ipaudit
- nyni zkousim

Martyn