sledovani mnozstvi paketu

Vaclav Rehak vasek at openbsd.cz
Wed Mar 31 11:08:10 CEST 2004

On Wed, Mar 31, 2004 at 07:26:52AM +0200, Pavel Kratina wrote:
> Zdravim ve spolek,
>
> potreboval bych zjistit absolutni mnozstvi paketu proslich pres dane sitove rozhrani v urcitem casovem intervalu.
> Konkretni problem je nasledovny, ISP poskytuje garantovanou rychlost prenosu ale s limitem do X GB, po preteceny kanal zutomaticky zuzi. A me by moc zajimalo jaky je stav v dany moment, tedy kolik jeste do X GB.
>
> Vubec netusim co vlastne hledat. ipfw, dummynet to neumi? (ja jsem se to nedocetl)

Moznosti je vic, ja si zatim hraju s ipfw (pocita packety
pro kazde pravidlo, zkuste "ipfw -a list"), zpracovat
se to da pomoci ipa (v portech), pokud vim.

Dalsi moznosti, kterou jsem jeste nezkousel je snmp
a neco na kresleni grafu, napr. mrtg, rrd apod.

Podivejte se do archivu konference, podobny dotaz
se opakuje s zeleznou pravidelnosti (naposledy vcera,
jestli se nepletu).

Vasek