INETD - nespusti se,proc ?

Bretislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Sun Mar 28 00:47:40 CET 2004

Nevite,

> Inetd se v /etc/rc spousti hned jako prvni po hlasce "Starting standard
> daemons:" ...
>
> Takze by bylo dobre se pri spousteni podivat, co se pise tesne za vyse
> uvedenou hlaskou ...
>
> Predpokladam, ze takove zdroje informaci jako je, napriklad,
> /var/log/messages jste uz na existenci pripadneho chyboveho hlaseni
> prohledl ...
>
> Dan

Ano,samozrejme ze prohledl...bohuzel, zadna chybova hlaska tam neni, bohuzel
tam neni ani Starting standard daemons... ;o(
A jelikoz nejsem u serveru fyzicky, na skutecny vypis pri bootu se asi brzy
nepodivam.
Da se nejak ovlivnit zapis informaci do messages ? Zda se mi, ze tam neni
uplne vse.

BK