INETD - nespusti se,proc ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 28 01:20:16 CET 2004

Bretislav Kubesa wrote:

> Ano,samozrejme ze prohledl...bohuzel, zadna chybova hlaska tam neni, bohuzel
> tam neni ani Starting standard daemons... ;o(

	Do /var/log/messages se zapisuje to, co jest k zapsani pozadovano
konfiguraci (/etc/syslog.conf) - samozrejme - jsme primarne omezeni tim,
co jest vubec syslogu predano k zapsani.

	Kdyz jsme na nej odkazoval, mel jsme na mysli spis pripadne hlasky
inetd (predpokladaje, ze dojde k neuspesnemu pokusu o spusteni).

	Ve standardni konfiguraci nejsou konzolove hlasky zapisovany, takze
"Starting ..." hledate marne.

	Je potreba prekonfigurovat syslog.conf, prestartovat a doufat.

> Da se nejak ovlivnit zapis informaci do messages ? Zda se mi, ze tam neni
> uplne vse.

	Jak vyse uvedeno.