INETD - nespusti se,proc ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 28 00:24:30 CET 2004

Bretislav Kubesa wrote:

> Zdravim, nechce se mi spustit INETD, i kdyz v rc.conf mam
> inetd_enable="YES", nespusti se. Rucne jej pak bez problemu spustim. Nevite,
> kde by mohla byt chyba, co bych mel zkontrolovat ?Diky.
> Ostatni - NATD, NAMED apod. se spousti OK.

	Inetd se v /etc/rc spousti hned jako prvni po hlasce "Starting standard
daemons:" ...

	Takze by bylo dobre se pri spousteni podivat, co se pise tesne za vyse
uvedenou hlaskou ...

	Predpokladam, ze takove zdroje informaci jako je, napriklad,
/var/log/messages jste uz na existenci pripadneho chyboveho hlaseni
prohledl ...