vinum a havarie raid-1

MeX mex at localnet.sk
Mon Mar 8 06:07:26 CET 2004

ale existuje predsa vela ludi, ktori maju vinum na produkcnych masinach,
nie? vie niekto povedat z praxe, ako sa da spolahnut na vinum a hlavne,
ci sa ho vobec oplati nasadzovat ked ma este, podla autora threadu, este
dost unstable vlasnosti?

ja osobne som planoval tento tyzden vinum nasadit na 4-stable,
predchadzajuce skusenosti mam relativne dobre ale toto ma dost odradilo..

prip. vie mi niekto poradit, ako najjednoduchsie zabezpecit zalohanie
dat z jedneho servera na druhy zalozny server? prip. aj s nejakym
reportingom udalosti?

dik

MeX
mex at localnet.sk