neni nutna re/kompilace kernelu

Radim Kolar hsn at netmag.cz
Sat Mar 6 16:49:05 CET 2004

> Jen doufam ze Radim ma cistou instalaci a ze nema nejaky -CURRENT
> updatovany na RELENG_5_2, kde by potom nejspis mel GENERIC jiny.
> Jinak si neumim ten 50% rozdil vysvetlit.
tady zmeril zhruba stejne vysledky
http://www.root.cz/clanek/2072

v diskuzi pod tim ale pise ze 4.9 je vyrazne rychlejsi. Nektere operace jsou
ve freebsd rychlejsi nez v linuxu, nektere zase vyrazne pomalejsi. U postgresql to bohuzel dopadlo spatne, coz je skoda protoze vykon db serveru je pro mne mnohem dulezitejsi nez vykon apache. Muj apache ma maximalne 30req/sec takze kdyz zacne chcipat az u 800/sec, tak ma vice nez dostatecnou rezervu.