neni nutna re/kompilace kernelu

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Mar 3 00:20:53 CET 2004

V út, 02. 03. 2004 v 21:40, Dan Lukes píše:

> 	Kdosi me, a mam dojem, ze v teto konferenci, presvedcoval, ze od 5.2
> uz v generickem jadre developerske optiony aktivovane nejsou ... !?

Uh oh, pravdu dis, jsou zakomentovane.

http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/src/sys/i386/conf/GENERIC?annotate=1.394.2.3

Jen doufam ze Radim ma cistou instalaci a ze nema nejaky -CURRENT
updatovany na RELENG_5_2, kde by potom nejspis mel GENERIC jiny.
Jinak si neumim ten 50% rozdil vysvetlit.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity