je nutna re/kompilace kernelu

Zbynek Burget zburget at miastudio.cz
Mon Mar 1 08:22:04 CET 2004

----- Original Message -----
From: "Radim Kolar" <hsn at netmag.cz>
Sent: Sunday, February 29, 2004 5:32 PM

> Na slashdotu byla diskuze zda se vubec vyplati prekompilovat si kernel.
>
> Vysledek znel - nevyplati novy kernel bude pouze mensi (pokud ho orezeme).
Na
> serveru je to uplne jedno zda je kernel o 2 MB vetsi. Byl tam take nazor
ze
> GENERIC kernel je smp a tak kernel bez podpory SMP musi byt na UP
rychlejsi.
> Ja jsem si ho tedy prelozil bez SMP a zadne aplikacni testy neukazaly
> meritelne zvyseni rychlosti.
>
> Shrnuto - nevyplati se to. V 5.2.1-GENERIC je ipfw i ipfilter.

Ja bych to shrnul jinak - kdy si mysli, ze se to nevyplati, at to nedela.
...a nas vsechny, kteri si myslime, ze se to vyplati (mame k tomu svoje
duvody a je to natolik jednoducha operace, ze bych ani neuvazoval o nejakem
vyplaceni nebo nevyplaceni) zase zadna diskuze na toto tema nemuze
presvedcit o opaku.

Zbynek