Problem pri rekompilaci systemu

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Mon Mar 1 22:04:27 CET 2004

Dobry vecer,

resim mozna banalni problem, ale nevim jak z nej ven.
Updatnul jsem system 4.9-REL pres cvsup a dal jsem IPFW2=1 do
/etc/rc.conf
Pri make buildkernel jsem pridal KERNCONF=CUSTOM, v domeni, ze si hnedka
sestavim nove a upravene jadro.
No a pro bootu dostavam tuhle hlasku:
ipfw: getsockopt(IP_FW_ADD): Invalid argument
[...]

Toto hlasi dmesg pri /kernel.GENERIC:
ipfw2 initialized, divert disabled, rule-based forwarding enabled,
default to de
ny, logging disabled
Kernel firewall module loaded

V jadre CUSTOM mam samozrejme IPFIREWALL a IPFIREWALL_VERBOSE atd.

Kde by mohla byt chyba.

Zbynek