Problem pri rekompilaci systemu

Zbynek Burget zburget at miastudio.cz
Tue Mar 2 07:06:20 CET 2004

Pro ipfw2 je potreba pridat do konfigurace kernelu
options IPFW2
a /sbin/ipfw a /usr/lib/libalias prekompilovat s -DIPFW nebo do
/etc/make.conf pridat IPFW2=TRUE a provest make build/installworld (viz man
ipfw, sekce USING IPFW IN FreeBSD-STABLE). O volbe IPFW2 v rc.conf nic
nevim...
V rc.conf je potom potreba firewall nakonfigurovat:
firewall_enable="YES"
firewall_script=...
firewall_type=...
...ale to zrejme mate, kdyz si system pri GENERIC jadre natahne modul
ipfw.ko

Zbynek