mailovy uzivatelia

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Feb 18 18:19:36 CET 2004

Zdravim vsetkych,

prosim nema niekto skusenost s "pravymi" a "nepravymi" uzivatelmi na
mailserveri ?
Na questions at freebsd.org sa sem tam mihne hlaska "mas tych uzivatelov
pravych alebo nepravych", alebo "su mailovy uzivatelia v SQL databaze, alebo
su to skutocny uzivatelia systemu".
Vyplyva mi z toho, ze mailserver sa nejako da presvedcit, aby prijimal postu
pre nejakych uzivatelov, ktori vsak NEMAJU vytvorene uzivatelske konto
(ktorym sa prihlasia do systemu napr. na konzole). S najvacsou
pravdepodobnostou sa tym znizi riziku hacku takehoto mailserveru - alebo sa
mylim ?

Otazka: ako takych uzivatelov vytvorit ?

Peter Rosa

P.S. Na google by som hladal, ale v tomto pripade neviem polozit tu spravnu
otazku