velikost RAM a partition

Zbynek Burget zburget at miastudio.cz
Thu Feb 19 07:27:35 CET 2004

From: "Cizek Milan" <cizek.milan at seznam.cz>
Sent: Thursday, February 19, 2004 1:17 AM

> Ahoj,
> ja mam 48MB a jede mi tam toho opravdu dost
> (NAT,ipfw,dummynet,altqd,bind9,dhcpd,ntpd,opendchub,apache2,mysql4,ipfm,
> proftpd), i kdyz ve specialni konfiguraci. Swap mam 128MB, pokud se
> zrovna nepocitaji 5ti minutove statistiky, tak se zaplneni pameti
> pohybuje okolo 90-95%. :)

No, nevim, co vsechno budu potrebovat k tomu, abych mohl delat statistiky o
provozu. Pocitam ale, ze ta masina bude slouzit jenom jako router. Pro
zacatek taky jaho DNS forwarder. Ani tam nepotrebuju DHCP - to dostane kazda
stanice pridelene a at si to hezky nastavi rucne. Mail server a webserver a
v budoucnu asi i ta DNS bude na uplne jinem stroji - to si myslim, ze je na
routeru spis ku skode nez k uzitku. Takze ja pise Dan, asi tam teda necham
tech 32MB RAM a uvidim, co to bude delat. (Ted jsem si tam na preklad jeste
trochu pameti pridal a na ostry provoz si ju zase vytahnu.)

Diky za tipy

Zbynek