Freebsd wifi (mediaopt hostap)

Miroslav Chlastak Chlastak at goasedlcany.cz
Mon Feb 2 13:00:40 CET 2004

> Do skriptu, který resetuje kartu staci dat aby i zreguloval vykon, ne? Co se
> tyka povoleni MAC tak vam neporadim, vim jak v linuxu, ale na freebsd
> netuším. Myslim však, ze na to bude znat odpovìï urcite nìkdo jiny. To se
> preci netyka jen wifi.
No, pokud se nepletu, tak tu kartu resetuje ovladac,ne? Aspon tak to bylo pod
linuxem. Nejedna se mi o reset karty pomoci prikazu ifconfig. Jestli jste
nekdy delal s hostap pod linuxem, tak jiste vite, ze docela casto se karta
resetuje (pravdepodobne to dela hostap). Pak je treba znova nastavit tu
regulaci. Nevim, jak je napsan hostap pod fbsd - jestli tu kartu vubec
neresetuje. Pokud by k resetu karty nedochazelo, pak je to s nastavenim
regulace jednoduche - pri kazdem nahozeni wi0 by se nastavila i regulace.

Jinak na fbsd 4.8 mi jede hostap uplne v pohode. Zkousel jsem fbsd 4.9 a
taky nebyl problem. Nic jsem neupravoval, proste jen nainstaloval a pouzival :)
Starsi verzi jsem nezousel.