Freebsd wifi (mediaopt hostap)

Martin Nuc martin at nuc.cz
Mon Feb 2 12:42:53 CET 2004

Do skriptu, který resetuje kartu staci dat aby i zreguloval vykon, ne? Co se
tyka povoleni MAC tak vam neporadim, vim jak v linuxu, ale na freebsd
netuším. Myslim však, ze na to bude znat odpověď urcite někdo jiny. To se
preci netyka jen wifi.

Tohle když napisu ja, tak mi to da hlasku, ze to neexistuje nebo něco
takového, dal jsem to nezkoumal a uz je to nejaky cas... V manu sem cetl, ze
fce hostap ještě nebyla implementovana, proto me zarazi, ze vam to funguje.

Jinak na routeru mi wicontrol pise toto:
TX rate (selection):                    [ 3 ]
TX rate (actual speed):                 [ 11 ]

Takze nevim zda se v prvnim pripade jedna opravdu o rychlost, směrodatný je
spis ifconfig a rychlost, kterou proudi data.

S wifi mam prakticke zkusenosti... mame tu s kamaradama sit a když se jede
na 11MB, tak budte za tech 650 rad !! Ja z toho mam maximálně 550. Sice
nemam tak anteny, ale myslim, ze ten prenost při ideálních podmínkách se
bude pohybovat něco kolem tech 600-650 kb/s maximálně.