Nejasnosti kolem PPP

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 26 03:11:26 CET 2004

Zbynek Houska wrote:
> a pak term coz mi umozni prime ovladani modemu
> pak dam AT
> dostanu OK
> dam atdtmojecislo
> a hlaska je BUSY
>
> Nejsem si jist kde je chyba a nevim jak ppp mam rict aby necekal na ton.

	V kazdem pripade je zrejme, ze tento problem nema co delat s
konfiguraci ppp, ale s konfiguraci modemu (protoze vytocit, jak vidno,
nelze ani rucne).

	Nejprve je pro dany modem zapojeny v danem miste nutne najit takovou
konfiguraci a takovou posloupnost kroku, ktera zpusobi vytoceni. Teprve
az bure tento postu znam, lze zacit mluvit o tom, ze ho vtelime do
konfigurace ppp

	Ledaze je vysvetleni proste - pod pojmem "mojecislo" si ja predstavim
cislo toho telefonu, ze ktereho volam - no, ten je, pri volani z nej
obsazen zcela urcite a hlaska by pak odpovidala ...

> taky me zajima kde sezenu podrobne vysvetleny AT prikazy?

	V manualu od toho modemu. Vazne. Nedelam si legraci. Sice existuji i
standardizovane prikazy, ale neni jich az zas tak mnoho - a "klicove"
vlastnosti modemu se jimi obvykle stejne menit nedaji. Pokud nelze
vytocit standardnim postupem, pak patrne standardni prikazy stacit
nebudou ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz