Nejasnosti kolem PPP

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 27 21:05:30 CET 2004

Zbynek Houska wrote:

> Jenze si nejsem jisty jak..., celkem mne tam mate nutnost vkladat \
> (zpetne lomitko), defaultni konfigurak je nepouzitelnej.

	To zpetne lomitko oznacuje "pokracujici radek" - jinymi slovy,
naznacuje, ze jakkoliv fyzicky radek prave skoncil, je nasledujici
fyzicky radek zpracovavat tak, jako by byl jeho soucasti.

>  set device /dev/cuaa1
>  set speed 115200
>  set dial "ABORT BUSY ABORT NO\\sCARRIER TIMEOUT 5 \
>            \"\" AT OK-AT-OK ATE1Q0 OK \\dATDT\\T TIMEOUT 40 CONNECT"
> Tiscali:
>  set phone 971100811
>
> Tomu at ok-at-ok rozumim, datdt\\t taky, ale neni mi jasne jak tam
> zapracovat ono atx3d(&w)? Tezko budu nahrazovat atdt, ze?

	Tu variantu jsem primo zminil - psal jsem, ze budete vytacet ATX3D\\T.

	To je ta nejednodussi varianta, musime ale nejprve predpokladat, ze
pouziti X3 vubec vede k cili - coz byste mel nejprve overit, staci
rucnim vytocenim.

	Jakekoliv pouziti "&w" v automatickych scriptech lze vrele nedoporucit
- pameti konfigurace v modemu pouzite nemivaji nijak horentni pocet
zapisovych cyklu a odejte vam to ...