Nejasnosti kolem PPP

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Tue Jan 27 16:07:19 CET 2004

On Mon, Jan 26, 2004 at 03:11:26AM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	V kazdem pripade je zrejme, ze tento problem nema co delat s
> konfiguraci ppp, ale s konfiguraci modemu (protoze vytocit, jak vidno,
> nelze ani rucne).

To se mi taky zdalo...

> 	Nejprve je pro dany modem zapojeny v danem miste nutne najit takovou
> konfiguraci a takovou posloupnost kroku, ktera zpusobi vytoceni. Teprve
> az bure tento postu znam, lze zacit mluvit o tom, ze ho vtelime do
> konfigurace ppp
>
> 	Ledaze je vysvetleni proste - pod pojmem "mojecislo" si ja
> 	predstavim cislo toho telefonu, ze ktereho volam - no, ten je, pri volani z
> nej obsazen zcela urcite a hlaska by pak odpovidala ...

To "mojecislo" by;o cislo providera, najake 971100811, modem hlasi, ze
lajna je obsazena, bez toho aby vyzkousel.
Nejaka volba typu "vybodni se na kontrolu lajny a vytoc cislo v kazdem
pripade, asi neexistuje", ze?

> 	V manualu od toho modemu. Vazne. Nedelam si legraci. Sice existuji i
> standardizovane prikazy, ale neni jich az zas tak mnoho - a "klicove"
> vlastnosti modemu se jimi obvykle stejne menit nedaji. Pokud nelze
> vytocit standardnim postupem, pak patrne standardni prikazy stacit
> nebudou ...

:-( Ten jsem bohuzel ztratil, zkusim je vycist z logo na win stanici.

> 							Dan
>

> --
> Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
> AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz
>
> --
Zbynek
--
'Twas the nocturnal segment of the diurnal period
   preceding the annual Yuletide celebration, And