Jak na instalaci FBSD+win?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 13 20:33:51 CET 2004

Stefan Kremen wrote:

> Podla mojho nazoru, akykolvek zasah na harddisk typu mazania a instalacie
> niecoho ineho sa nemusi dobre skoncit bez predchadzajucej zalohy dolezitych
> udajov. Ak je vytvorena zaloha, v nasom konkretnom pripade uz nic nebrani
> zruseniu celeho disku a nanovo nainstalovat oba systemy.

	Pri prechazeni mezi ruznymi OS totiz hrozi jedno realne nebezpeci - a
to, ze si ony dva OS ruzne vylozi geometrii disku a tedy rozdilne
interpretuji partition table - a tedy - jeden OS bude psat, podle sveho
nejlepsiho vedomi a svedomi, do prazdneho mista - a pritom to bude totez
misto, ktere bude - se stejne cistymi umysly - pouzivat druhy OS.

	Proto je potreba byt v takovych situacich velmi opatrny. Na to, ze
nastala popsana neprijemna situace totiz nemusite prijit zdaleka hned a
pri nevhodne zvolene zalohovaci politice se vam dokonce muze stat, ze na
to prijdete az za nejakou dobu - v dobe, kdyz uz vsechny pouzitelne
zalohy budou prepsany novejsimi zalohami, obsahujicimi poskozene soubory ...