vypadek proudu => nemozno pracovat s ext2fs disky

Matthes matthes at moodbeatz.org
Tue Jan 13 10:06:05 CET 2004

Prave jsem byl postizen nekolika kratouckymi vypadky proudu za sebou a
zjistil jsem nemilouvec - FBSD nejak zapomnelo, jak se pracuje s ext2fs
- nedovoli mi fsck_ext2 (/dev/ad1s6: No such file or directory...) ani
mount (pochopitelne). Pritom spravne nabootoval mnou kompilovane jadro s
podporou ext2... Domnivam se, ze podpora ext2 se kompiluje primo do
jadra a nikoliv jako modul (zadny takovy jsem nenasel, ani ho nikdy
nevypisoval kldstat). Je mozne, ze to kernel nejak "zapomnel", ci co?
Kazdopadne je to velmi neprijemne - na tom disku mam vsechna dulezita
data a projekty, s kterymi potrebuju pracovat. Vite nekdo, co se mohlo
stat a jak z toho ven? Zkousim vse mozne a porad nic :(( Kompilovat
znovu kernel se mi nechce, trva to na ty mrsine roky...

diky za kazdy tip
Matthes