Jak na instalaci FBSD+win?

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Tue Jan 13 19:46:01 CET 2004

Podla mojho nazoru, akykolvek zasah na harddisk typu mazania a instalacie
niecoho ineho sa nemusi dobre skoncit bez predchadzajucej zalohy dolezitych
udajov. Ak je vytvorena zaloha, v nasom konkretnom pripade uz nic nebrani
zruseniu celeho disku a nanovo nainstalovat oba systemy.

Ale to je len moj uhol pohladu, treba si na to najst dostatok casu.

PiFtiK

On Tue, 13 Jan 2004 10:05:20 +0100, Matthes wrote