chyba portovani

Martyn conf. mkudlacekconf at centrum.cz
Mon Jan 5 19:26:51 CET 2004

>A proc tato operace? Porty se aktualizuji pomoci programu cvsup takto:
>cvsup -h cvsup.cz.freebsd.org /usr/share/examples/cvsup/ports-supfile

tak ted jsem zmateny:-) Podotykam ze jsem zacatecnik, ale dle knihy
(FreeBsd podrobny pruvodce) jsem myslel, ze cvsup slouzi pro aktualizaci
portu a ne pro instalovani a pro instalaci slouzi "make" a "make install".
Ja potrebuji nejdrive PHP4 do systemu dostat (pres pkg_add to jde bez
problemu,ale bez moznosti volby (podpora mysql,gl,ftp,png,...).

U me je problem,ze se zatim nedokazu napojit primo na ADSL (a ani zatim
nechci protoze server by mel fungovat jinde s primou viditelnosti do NETu).
Jsem az za proxynou, ktera je na WinXP a proto mi ani nefunguje portovani
(nebo cvsup) primo z FTP. Uz jsem driv zkousel nastavit FTP pasivni mod v
prostredi FBSD,ale ani tak mi to nefungovalo, tak jsem to vzdal a vzdy
musim nejdrive stahnout baliky a potom prehrat do /usr/ports/distfiles.

Na freebsd.cz pozadovane zdrojaky jsou, ale stava se, ze pri stahovani vam
to da na vyber pouze jinou (vyssi) verzi. Vsiml jsem si, ze v souboru :
"distinfo" je

MD5 (php-4.3.4.tar.bz2) = b9dd601863e08e52e3c4d5e02c2627cf

a pritom ja jsem nasel na freebsd.cz pouze verzi php4-4.3.2.r4 . Nemuze se
to tady hadat? Pro FBSD 5.1R vsak zadna jina moznost neni a kdyz dam
Download, tak to stahne predpisy s distinfo (viz. vyse)

> cleanly.                     ^^
>
>takovy soubor v portu neexistuje

za toto se omlouvam, prepisuju to na jinem pocitaci a posilam do NETu a
spravne tam ma byt ...snip...pear__Makefile.frag failed to ...snip...