chyba portovani

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Mon Jan 5 18:48:43 CET 2004

V po, 05. 01. 2004 v 18:38, Martyn conf. píše:

> do usr/ports/distfiles jsem nahral php4-4.3.2.r4.tar.bz2 a do
> /usr/ports/lang/php4 jsem prehral to co jsem stahl z freebsd.cz porty pro
> 5.1R z Download (nahradil stavajici soubory v adresari lang/php4)

A proc tato operace? Porty se aktualizuji pomoci programu cvsup takto:

cvsup -h cvsup.cz.freebsd.org /usr/share/examples/cvsup/ports-supfile

> udelal jsem a pise to stale to co vzdy po prvni kompilaci:
>
> ===> Aplying FreeBSD patches for php4-4.3.4_4
> Ignoring previously applied (or reversed) patch.
> 1 out of 1 hunks ignored--saving rejects to pear/Makefile.frag.rej
>  >> Patch patch-pear__Makefiile.frag failed to apply cleanly.
                      ^^

takovy soubor v portu neexistuje

>  >> Patch(es) patch-configure patch -ext__gd.c patch-ext__gd__gd_ctx.c
> patch-ext__gd_libd__gd.h
> ......snip..........patch-pear::Makefile.frag
                                ^^

tento soubor tam existuje a predpokladam ze obsahuje to same co ten
nahore. zda se ze pri vasem kopirovani se zmenili nazvy souboru ...

bud jeden z techto patch souboru odstrante, nebo radeji zacnete znovu a
spravne, smazte rm -rf /usr/ports a provedte cvsup prikaz ktery jsem
uvedl nahore

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity