Mysql

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Mon Jan 5 00:27:28 CET 2004

Dekuji vsem za trpelivost. Problem je jiz vyresen. Nevim cim to, ale nejakym zpusobem se mi podarilo vse uvest do provozu. Problem byl v opravneni asik, nicmene nedokazi  rict proc .. jsem si jisty ze jsem opravneni pres mysql klienta na serveru zadal urcite spravne... :o/ .. no hlavne ze to funguje...

jinak vyresil jsem to tak ze jsem nainstalil phpmyadmin s tim aby se pripojoval an localhost a pak pres nej jsem opravneni nastavil...

jeste jednou diky vsem ;)