Problem so zvukom v XMMS

MeX mex at localnet.sk
Sun Jan 4 20:55:22 CET 2004

Pav Lucistnik wrote:

> artsd je katastrofa. pokud ho nutne na neco nepotrebujes, jako ze
> nejspis ne, tak ho proste zakaz v nastaveni KDE a pouzivej XMMS primo.
> maximalne prijdes o zvukove tema KDE (pipani a cinkani) ...
>
> jinak ja primo osobni zkusenost s temi pluginy nemam

he, takze zakazal som ho uplne a je to upla pohoda. OSS ide velmi fajn,
miziva zataz systemu, akurat teraz nejak nejde mixer, mozem pouzivat len
jednu aplikaciu resp. len jedno prehravanie ale co mi prakticky vobec
nevadi takze asi ostanem pri tom. tie kdeckove sound themes mi tiez
nebudu chybat :)) nikdy som ich nepouzival a to ani ich obdobu na win.

este raz moc dik za rady.

MeX