Problem so zvukom v XMMS

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Sun Jan 4 20:20:15 CET 2004

V ne, 04. 01. 2004 v 18:52, MeX píše:
> takze nainstaloval som xmms-arts_output aj xmms-arts. chova sa to asi
> takto: po starte kde 3.1.4 spustim xmms cez startovaci skript, ktory som
> si spravil na zaklade odporucania instalacie portu arts_output. otvorim
> mp3 subor a prehravac asi tak na 0.5s zacne prehravat skladbu, potom
> zacne prehravat uz len nejaky sum a zaroven na pozadi je slabo pocut
> akokeby podklad povodnej skladby.
>
> killnem beziaci artsd, znovu spustim xmms -> skladba sa zacne prehravat
> prakticky bez problemov, aj ked uz len pri malej zatazi zvuk pocutelne
> [...]

artsd je katastrofa. pokud ho nutne na neco nepotrebujes, jako ze
nejspis ne, tak ho proste zakaz v nastaveni KDE a pouzivej XMMS primo.
maximalne prijdes o zvukove tema KDE (pipani a cinkani) ...

jinak ja primo osobni zkusenost s temi pluginy nemam

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity