Problem so zvukom v XMMS

MeX mex at localnet.sk
Sun Jan 4 18:52:50 CET 2004

takze nainstaloval som xmms-arts_output aj xmms-arts. chova sa to asi
takto: po starte kde 3.1.4 spustim xmms cez startovaci skript, ktory som
si spravil na zaklade odporucania instalacie portu arts_output. otvorim
mp3 subor a prehravac asi tak na 0.5s zacne prehravat skladbu, potom
zacne prehravat uz len nejaky sum a zaroven na pozadi je slabo pocut
akokeby podklad povodnej skladby.

killnem beziaci artsd, znovu spustim xmms -> skladba sa zacne prehravat
prakticky bez problemov, aj ked uz len pri malej zatazi zvuk pocutelne
trha. zaroven ked xmms zavriem, ostava bezat. ak takto spustim a zavriem
viac instancii, je zle. musim ich rucne killovat. napr. pri mplayeri
taketo problemy nemam. je to chyba toho output pluginu? skusal som aj
zvysit output buffer v nastaveni pluginu z default hodnoty nejakych
400ms na 1000-1500 ale velmi to nepomohlo. da sa s tym este nieco robit,
alebo mam radsej skusit iny player?

Dik

MeX