Problem so zvukom v XMMS

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Sun Jan 4 17:17:46 CET 2004

V ne, 04. 01. 2004 v 16:52, MeX píše:

> ani takto to nejde. skusil som zmenit aj Audio device aj Mixer Device na
> /dev/dsp a varianty ale nepomohlo. OSS Driver je vo verzii 1.2.8
> (libOSS.so).
>
> proces esd nebezi. mplayer spusta nieco s nazvom "arts". nie je to
> pricina, preco zvuk v mplayeri ide a v xmms nejde?

Prave sis odpovedel. Pokud jsi uzivatelem prostredi KDE tak ti tam
zrejme bezi zvukovy demon artsD ... takze bud zkus plug-in do xmms
/usr/ports/audio/xmms-arts_output nebo jiny prehravac hudby ktery
spolupracuje s KDE

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity