A jeste mailserver :o)

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Mon Jan 5 00:31:37 CET 2004

Toto je jen takovy dotaz pro mou informaci.. ale jaky doporucujete mailserver na FreeBSD?

Pozadavky:
- SMTP, POP3, (IMAP potesi ale byt nemusi)
- podpora SMTP-AUTH, SSL pro SMTP i POP3 pripadne IMAP
- podpora virtualnich domen / uzivatelskych uctu
- tod vse ;) snad jeste jednoduchost na konfiguraci a cim vetsi moznosti tim lepe ;)

Kdyby jse mi dali link na nejaky tutorialek taky bych byl rad. Dival sjem se na root.cz tam je ted navod k postfixu .. ale mam dojem ze to nepslnuje moje podminky.. :o/

dix wnt